Direktlänk till inlägg 5 juni 2014

Rubrik saknas

Av Åsa Johansson - 5 juni 2014 17:57

   


Hej.

Idag vet jag inte vad jag ska skriva,men vi  får väl se hur det blir i slutändan på detta.

Idag ska jag färga håret,det blir säkert röd eller gul om inte annat så blir det rött så de tar fel på och en brandbil... hahahah jag får passa mig att gå ut.

Här regnar det för fullt,men vad spelar det för roll ? jag sitter ju inne   

Nu har jag inte gjort ett dugg på hela dagen. bara va lat.

Idag längtar jag extra mycket. Han är så god och  underbar ocn bästa man  kan ha.


gud vad jobbigt det var att tänka på vad man ska skriva,inte fan ska det va på hittat eller tro att man är bättre än andra, för då är det lika bra att man lägger ner.Jag är mycket på sjukhus under veckorna,Karlstad,Torsby och Hagfors.


Sjukgymnastiken i Karlstad är det bästa ställe man får hjälp på. Och har världens bästa sjukgymnast,hon är otrolig människa,lyssnar på en,hjälper mig till 100%. Orkar jag inte en dag om jag har för ont,hon fixar det med, hon ger aldrig upp. Utan hennes hjälp så skulle det inte bli något av allt.


Sen har vi Torsby där har jag också en människa som är helt underbar,hjälper mig jätte mycket.Man får vara den man är utan att göra sig till. Det är så ska det vara. Sen har vi Hagfors som är som en cykelvärkstad inte mycket att hurra för,det är nog många som tycker det skulle jag tro. inte fan får man den vård man behöver ialla fall, här du får en panodil gå hem och lägg dig, sen säger de samtidigt : du vet att du inte fär ligga ,för då kan du få lunginflamation och nageltrång eller något så .


Kom på att hur mycket musik förändrar sinnet,själv älskar jag musik skulle aldrig klara mig utan den en dag. och sen får sjunga det är världens roligaste sak man göra.Ljudböcker är och gott att lyssna på. då kan man lägga sig en stund och sträcka ut sig lite,sen när man knappt har kommit till den 3:e raden så ligger man och snarkar så att  taket lyfter sig.När man har vaknat så tänker man: gud vad bra denna boken var så har man inte en susning om vad det är sagts.

jaja detta måste man träna på flera gånger för att kunna somna när den har just kommit till den 3:e raden. Man tycker att man är så duktig,själv snarkar jag och asgarvar och pratar i sömnen något så hemskt. Jag kan vakna av att jag skrattar och pratar,men när det kommer till snarkavdelningen så brukar jag skylla på Janne.Så jag brukar knuffa till han och säger "vänd dig om på sidan för du snarkar så hemskt "


Nej nu vill jag inte skriva mera. Men ha det så gött. kramar




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa Johansson - 8 mars 2015 08:02


Idag känner jag mig som en gammal gris 100 år i söndagar.   skulle behöva rullstol som jag kan åka fram och tillbaka på här hemma. Ganska senil är jag med idag. Har nog glömt bort att jag har skivit detta sen. Men vad spelar det för roll d...

Av Åsa Johansson - 7 mars 2015 07:36


     Sitter och sjunger för fullt, undrar om grannarna vaknar över detta ylande    Men det gör inget,de får väll stoppa något i öronen om de tycker att jag ylar för mycket.   I morse började jag dagen med att göra lite gymnastik,hoppade så ...

Av Åsa Johansson - 18 februari 2015 10:26


    Jag tycker texten stämmer väldigt bra. Men det är inte så lätt alla gånger man kan göra så. Inte jag ialla fall. Idag vet jag inte vad jag ska göra, älsklingen jobbar idag med. Han är så duktig som sliter så hårt med alla jobb han har. ha...

Av Åsa Johansson - 17 februari 2015 16:49

Vilket skit väder det är ute idag, allmänt är det skit idag,har mycket med värk också men det kan ha med vädret också att göra. Jag var till sjukhuset i Torsby sjukhus det är jag varje tisdag,och karlstad varje måndag. All denna åkning kan att bl...

Av Åsa Johansson - 13 februari 2015 14:19

  why me? what have i ever done to deserve even one,of the pleasure i`ve know.   Hoppas att alla där ute mår väl eller skapligt väl  ialla fall. Jag lever själv med värk och vissa dagar kan vara bättre än andra,och ibland rent sagt för jävligt...

Ovido - Quiz & Flashcards