Direktlänk till inlägg 9 januari 2015

Forsättning ifrån igår...

Av Åsa Johansson - 9 januari 2015 07:06

 

God morgon alla. Hopppas att allt är väl med er. Idag ser jag som den på bilden efter all städning med ben och armar och magen som hängde ner på golvet. rena gymnastiken var det,jag troddde att jag skulle se smalare efter all städning, men icke heller jag svällde upp i ställe och såg ut som en knubbsäl hahhaha. så här såg jag ut i morse när jag rullade runt i sängen.Men det var ett problem med att rulla ur sängen för det tog stopp hela tiden,och jag fattade inte först vad det var.


Men till slut kom jag på vad felet låg,hmmm jag hade glömt bort att rulla upp dom med en brödkaveln. Gud vad dumt det kan bli när man är senil. Vänta ska ni se när ni kommer i min ålder,då är det inte lätt att komma ihåg alla saker som ska göras och inte göras.


Idag ska jag med min älskade till karlstad sjukhus.så ska jag passa på att lämna tillbaka min Tens apparat till sjukgymnastiken ...Gud vilken halka det är ute,jag var ner till tvättstugan och hämtade tvätten jag trodde att jag skulle ramla vilken sekund som helst,tänk om de kunde sanda.


 nej nu ska jag sluta skriva men jag återkommer under dagen efter att vi har kommit hem igen.


Ta hand om varandra och försök att ha det så gott det bara går. kramar Åsa



 
 
Ingen bild

Marita

9 januari 2015 12:05

Du är allt rolig du piga. Tur att du har humorn kvar och kan skoja om saker. Vår rädd om dig kram

Åsa Johansson

15 januari 2015 10:19

jo men visst är jag

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa Johansson - 8 mars 2015 08:02


Idag känner jag mig som en gammal gris 100 år i söndagar.   skulle behöva rullstol som jag kan åka fram och tillbaka på här hemma. Ganska senil är jag med idag. Har nog glömt bort att jag har skivit detta sen. Men vad spelar det för roll d...

Av Åsa Johansson - 7 mars 2015 07:36


     Sitter och sjunger för fullt, undrar om grannarna vaknar över detta ylande    Men det gör inget,de får väll stoppa något i öronen om de tycker att jag ylar för mycket.   I morse började jag dagen med att göra lite gymnastik,hoppade så ...

Av Åsa Johansson - 18 februari 2015 10:26


    Jag tycker texten stämmer väldigt bra. Men det är inte så lätt alla gånger man kan göra så. Inte jag ialla fall. Idag vet jag inte vad jag ska göra, älsklingen jobbar idag med. Han är så duktig som sliter så hårt med alla jobb han har. ha...

Av Åsa Johansson - 17 februari 2015 16:49

Vilket skit väder det är ute idag, allmänt är det skit idag,har mycket med värk också men det kan ha med vädret också att göra. Jag var till sjukhuset i Torsby sjukhus det är jag varje tisdag,och karlstad varje måndag. All denna åkning kan att bl...

Av Åsa Johansson - 13 februari 2015 14:19

  why me? what have i ever done to deserve even one,of the pleasure i`ve know.   Hoppas att alla där ute mår väl eller skapligt väl  ialla fall. Jag lever själv med värk och vissa dagar kan vara bättre än andra,och ibland rent sagt för jävligt...

Ovido - Quiz & Flashcards