Direktlänk till inlägg 17 februari 2015

Tisdag

Av Åsa Johansson - 17 februari 2015 16:49

Vilket skit väder det är ute idag, allmänt är det skit idag,har mycket med värk också men det kan ha med vädret också att göra.

Jag var till sjukhuset i Torsby sjukhus det är jag varje tisdag,och karlstad varje måndag.

All denna åkning kan att bli tölig ibland,men det är ett måste.

jag åker med sjukreselinjen varje gång,i morse när jag gick till bussen vid sjukan,tror du inte att jag ramlade om kull.

Jag säger det bara att det är allt tur att man har vaderad kropp och airbags som tar emot när man ramlar,Jag såg ut som en gråsäl som åkte på magen fram till bussen. Vilken tur jag hade så var bussen tom. hahaha

vilken syn det skulle ha varit.

Han som körde den undrade hur det gick,men jag såg att han försökte att hålla sig för skratt.

Jag undrar om det blev några gupp i backen där jag ramlade, måste nog gå upp och kolla detta så jag kan fylla det med sand om det behövs hahahahha....  


jag tror att jag ska sätta mig en stund och skriva lite,jag håller på att skriva en bok om mig själv. Men det tar tid att skriva den. För man gör det inte bara så där.


Ofta funderar jag på hur man orkar leva med all värk och osv.. Visst man tar en dag i taget det är det enda man kan göra.Men ena dagen är inte lika som den andra, Jag vill ge alla bamse kram som har värk och även mår psykist dåligt.Det tar också på psyket när det är så här.

Nu menar jag att inte alla mår psykiskt dåligt pga värk. Men det sätter sina spår av det.


Men försök att ha det så gott det går.

Bamse och styrke kramar till er alla, ifrån mig




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa Johansson - 8 mars 2015 08:02


Idag känner jag mig som en gammal gris 100 år i söndagar.   skulle behöva rullstol som jag kan åka fram och tillbaka på här hemma. Ganska senil är jag med idag. Har nog glömt bort att jag har skivit detta sen. Men vad spelar det för roll d...

Av Åsa Johansson - 7 mars 2015 07:36


     Sitter och sjunger för fullt, undrar om grannarna vaknar över detta ylande    Men det gör inget,de får väll stoppa något i öronen om de tycker att jag ylar för mycket.   I morse började jag dagen med att göra lite gymnastik,hoppade så ...

Av Åsa Johansson - 18 februari 2015 10:26


    Jag tycker texten stämmer väldigt bra. Men det är inte så lätt alla gånger man kan göra så. Inte jag ialla fall. Idag vet jag inte vad jag ska göra, älsklingen jobbar idag med. Han är så duktig som sliter så hårt med alla jobb han har. ha...

Av Åsa Johansson - 13 februari 2015 14:19

  why me? what have i ever done to deserve even one,of the pleasure i`ve know.   Hoppas att alla där ute mår väl eller skapligt väl  ialla fall. Jag lever själv med värk och vissa dagar kan vara bättre än andra,och ibland rent sagt för jävligt...

Av Åsa Johansson - 21 januari 2015 10:05


  Idag har jag en sådan dag som jag funderar otroligt mycket på e massa saker. Känns som om hjärnan kokar över snart. Det är inte bara att stänga av heller. va mycket med snö det har kommit er.det blir bra inför rallyt och det är bra. ska försöka ...

Ovido - Quiz & Flashcards