Alla inlägg den 8 mars 2015

Av Åsa Johansson - 8 mars 2015 08:02



Idag känner jag mig som en gammal gris 100 år i söndagar.


skulle behöva rullstol som jag kan

åka fram och tillbaka på här hemma. Ganska senil är jag med idag. Har nog glömt bort att jag har skivit detta sen.

Men vad spelar det för roll då blir det roligare att kunna läsa det igen efter ett tag,och funderar på vad tusan jag har skrivit detta för.


Så där ser jag ut också som grisen på bilden,bara lite smink så kan man tro att det är min tvilling, fast jag har ju ingen ju. Titta jag har ju redan glömt bort att jag inte har någon tvilling alls.


Oj oj oj vad ska nu detta leda till,ska bli spännande att se.


Nej nu har jag redan glömt bort vad jag skulle skriva, kära hjärtanens vad blir nu detta.

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards